Kubra0777_
İpek kirpik sorun olmuyor ama şöyle bir durum var eğer genel anestezi ile sezeryan olursanız uyuyor olduğunuz için gözlerinizi korumak adına krem sürülüyor bizzat çalıştığım için söylüyorum anestezi teknikeriyim daha sonra uyandirirken gözlerinizi sildigimiz zaman ister istemez kopma ve dökülme oluyor eğer spinal olacaksanız bu gibi sorunlar olmaz oje de kesinlikle sürülmemeli diye düşünüyorum çünkü oksijen satürasyonunu net bir şekilde göstermiyor🙂