su656 yasmine_5858 ben çektirmiştim. Hatta çekerlerken kırıldığı için ufak bir operasyon geçirmiştim. Hiç bir sıkıntı olmuyor korkmayın. Bir an önce çektirin ağrısından kurtulun. Geçmiş olsun
su656 yasmine_5858 evet kullandım. Doktorunuzdan onay istiyorlar. O şekilde çekim yapılıyor. Sizde de ağrı olduğuna göre enfeksiyon vardır. Daha fazla geciktirmeden gidin ki. Daha sonra çekim yapmıyorlar.