@“gebetubis”#bende 7 haftalık cuma akşamı kahverengi lekem oldu hastaneye gittim yatış verdiler kanamam çok az ve kahve rengiydi düşmesin diye hap iğne hepsini.oldum ama bebeğimin kalbi Durmuş
Yarın kürtaj olucam küçük bir leke normal sandım dünden beri hafif kanamam var istersen başka bir yere daha görün cnm geçmiş olsun