Zuhal67_ Kızlar 38+4 günlüğüm çatı muayenesi yaptıran var mı aranızda yapılmalı mı fikir verir misiniz
1kovakizi Zuhal67_ buna doktor karar verir canım ama benim doktorum sancı çıktığında yapacağını söyledi bebek daha kanala girmemişken yapılmanın bi mantığı yok kafa kanala yaklaşacak ki geçer mi geçmez mi anlaşılsın.kimi doktor hiç yapmıyor kimisi yapıyor
flz3576 Zuhal67_ benim doktor yapmadı doğumu tetiklemeye gerek yok demişti zaten doğum için gelince çok bakıcaz demişti
Gylcu Ben 38+0 da gideceğim çatı muayenesi için o zaman çağırdı.Daha erken yapmak istemediğini söyledi.