Bade088 13 aylık 4 öğünü zor yediriyorum 😂😂 instagramda bi ses var ya tamamdır insta mom ,tamamdır 3 bölmeli silikon tabak ,tamamdır öğle yemeğide bir bizon 🦬 yutan bebeğin annesi diye 😂Her bebek farklı ayrıca sizin ayınızda tek öğün hatta tadım bile yeterli zorlamayın bebişi