Asi_07 honey2 4 gebelik yaşadım ikisi kürtajla sonuçlanan hiçbirinde de yerleşme kanaması diye birşey yaşamadım herkeste olmaz bu durum tedirgin olacağınız bir durum yok Rabbim sağlıkla kavuştursun bebeğinize 🌸
bebegimle_ben honey2 canim her kadin yerlesme kanamasi yasayacak diye birsey yok kimisi yasar kimisi yasamaz o yuzden tedirgin olma hersey yolundaysa
adinsmom2 honey2 ilkimde yerleşme kanamam vardı açık pembe böyle akıntı gibi peçeteye gelmişti 2.de olmadı 6+4oldum