ozlm199393 Kızlar bel sırt ağrısı doğum belirtisi mi acaba adet olacakmış gibi belim ağrıyor 🤕 35+ 3 haftadayım
kbrklc16 ozlm199393 al bendende o kdr ya asiri belim agryo adet olcakmisim gbi e2 haftaligigm ama daha
bus_ra1 ozlm199393 29 hafta bitecek bende o sekildeyim birde grip ve boğaz ağrısı başladı nasil duzelirim bilmiyorum 😔 yatıp uyumak istiyorum dinlenince rahatlarım biliyorum ama çok fazla mide yanmam var imkanı yok uzanıp uyuyup dinlenemiyorum.
kayrosmom 31+4 deyim belim ağrımıyo ama sırt kısmım koptu bence baska açıklaması olamaz. Berbat bir hal :(
ozlm199393 Es07 ben sıcak su torbasıyla idare ettim bugün be 12 den beri yattığım yerden kalkmadım doktoruma yazdım parol içebilirsiniz yazdı ama bilmiyorum içsem mi ilerleyen zamanlarda
Es07 ozlm199393 Sizin de ileri haftalar mı Sıcak su torbasının zararı olur mu diye koymamıştım ben de koyayım bari çok ağrıyor belim ben de uzanıyorum bir saattir
ozlm199393 Es07 kasık bölgesine koymaktan genelde kaçınıyorum ama belime sırtıma koyuyorum bide sıcak duş iyi geliyor ama onu da genelde akşam yatmadan bir iki saat önce yapıyorum ki rahat oturup bi çay kahve içeyim
zlpfds Ben de 3-4 gündür aşırı bel ağrısı yatırmıyor oturtmuyor.. 35 hafta.. Dün ilk kez duramadım parol içtim , eşime kremlettim, pilates topunda esnettim belimi kalçamı ve o şekilde bir komboyla rahatladım ve uyku kalitem arttı..
Es07 ozlm199393 Duş denedim çok faydası olmadı Parol içtim çaresizlikten dün Bugün voltaren sürdüm az önce Ne zormuş gerçekten ya 🥺
ozlm199393 Es07 çok zor benim ikinci doğumum aradan 8 yıl geçti ama ilk kızımda çok konforlu geçmişti herşey çok aktıftim gerçekten hersey yaşında güzel
sinemurgan 12 haftalık olduk benimde bel ağrım çok oluyor doktorum sinir ve beyin cerrahisine yönlendirdi