LaborantAnne ben de ayni senin durumundaydim. Birak yiyip icmeyi aldigim nefes bile kavuruyodu bogazimi. Ayni zamanda sinuzitim tuttu. Kisaca kafami tasiyamiyodum agrilardan acilardan. Ustune bi de oksuruk. Dahiliyeye gittim. Hicbisekilde mandalina portakal limon tuketmiceksin, asitli olduklari icin daha fazla tahris olur dedi. Kan testinde de enfeksiyon cikti. Kendi doktorumun da onayiyla antibiyotik kullandim. 3 gun once bitti. Simdi cok iyiyim. Hafif oksurugum kaldi o kadar. Mutlaka doktora git, tahlillerini yaptir. Hele enfeksiyon varsa bir an once onlem alinsin. Allah sifa versin insallah en kisa zamanda.