Kitappsever_1 beyzatrkglu ben sürekli böyle hastalanirdim ishal ateş kusma hep acile giderdim serum vururlardi
buketdeniz19 beyzatrkglu sorununu anlat doktora hamile olduğunuda söyle bence direkt kadın doğuma git yarın sabah acille hiç uğraşma
plnkrc beyzatrkglu bence bekleme ben influenzaya yakalandım ateş öksürük herşey vardı kanamam oldu hastaneye yatış verilirdi şuan hala progestan kullanıyorum hala tehlikem devam ediyor ateş iyi birşey değil
plnkrc beyzatrkglu teşekkür ederim şuanlık iyi ama sonrası ne olur bilmiyorum düşünmekten hamileliğimin keyfini bile çıkaramıyorum
beyzatrkglu plnkrc kötü düşünmeyin sakın siz iyi hissederseniz bebek te iyi hisseder ikiniz de çok güçlüsünüz iyi olucaksınız 😍