meltemerennn ben yurtdışında yaşıyorum burda catı muayanesi diye birşey yok, bebeğin pozisyonu uygunsa, anne ve bebekde sağlık acısından bir sorun yoksa genellikle vajinal doğum diye hazırlıyorsun kendini
Sezeryan burada acil sezeryan olarak geciyor yani, zaten doğana kadar hastanedesin takip ediliyorsun, olurda yolunda gitmeyen birşey görürlerse seni sezeryana alıyorlar
Bu yüzden normal yapabilirmiyim diye korkma, yaparsın yapımızda var, Allah o gücü veriyor bize ☺️
Şuan 3. Bebişimi bekliyorum emin ol okadar kötü olsaydı başka cocuk düşünmezdim😂♥️