Kızlar günaydınn, bugün tam 37 haftalık olduk ve dün geceden beri sanki regli olmuşum gibi şiddetli olmasada kasıklarımda ve bacaklarımda ağrı var. Normal midir? Gerçi artık doğurmak istiyorum o kadar ağırlaştım ki boğazıma kadar doluyum sanki 🫠🫠 Ama daha var muhtemelen her gören öyle diyor