_ruveyda06 evet hatta doktoruma yazdım hemen . Devlet te perinatoloji doktoru kendisi . Kırmızı kanama değilse korkma takip et dedi ertesi günü geçti . Korkma canım , birde önlem amaçlı serklaj atıldı bu gebeliğimde bana ve serklaj sonrası 10 gün kadar sümüksü akıntım oldu , muhtemelen rahim dikişten dolayı kendini korumaya alıp üretiyor. Sonrasında daha da olmadı . Progestan fitili de serklajdan sonradan beri hergün fitil olarak kullanıyorum