Bu gün aslında regl günüm. Dün geceden başlayan çok az regl sancım var. Bide dün akşam kahverengi akıntım olmuşdu. Bu gün sabahda yine ağrım devam ediyor ama öncelerde çektiğim regl ağrısı gibi şiddetli değil, ara sıra gelip gidiyor. Akıntımda bu gün düne nazaran fazla koyu kahverengi şeklinde. Testde yaptım birinde silik çizgi görünüyordu, diğerinde çok silik çıkıyor. Başına gelen oldumu? Hamilelik ola bilirmi? Yerleşme kanamasımı acaba o?