pengumommy Merhabalar dişim çok ağrıyor biraz yüzüm de şişmiş onerebileceginiz birşey varmı ? Diş yaparlar mı?
evinannesi pengumommy 12.haftadan sonra diş tedavisi yapılıyor doktorundan onay kâğıdı aldıktan sonra bende muzdaripim diş ağrısını hala çekiyorum arada geliyor 21 haftalığım ama korkuyorum bişy olur diye antibiyotik parolla idare ediyorum onay kâğıdı almama rağmen
esrashnn01 pengumommy 2. Trimester dil tedavisi için güvenli deniyor benimde diş etlerim fenaydı ağrı yapmaya başlamıştı artık diş kaybetmemek için gittim doktora
pengumommy @“evinannesi”# evinannesi dış çürük değil gibi ama dış etim cekiliyor sanki tek taraflı randveu almıştım iptal oldu hamile olduğumu öğrendim şimdi napcam bilmiyorum çok ağrıyor
rmeysaerdem pengumommy Canım ilk gebeliğimde benimde çok agırmıstı korkudan parol bile içememiştim 1 çay bardağı elma sirkesi ve ⅚ diş sarımsağı bi cezvede iyice, kaynattım soğuduğu zaman dişimi gargara yaptım çok iyi geldi
adinsmom2 pengumommy bende 6+4 üm 3 haftadır çekiyorum bu illeti ama 10-13 organ gelişim dönemine kadar beklemeyi düşünüyorum
yeliz1923 rmeysaerdem Bana da fikir olsun bende tuzlu suyla gargara yapmıştım tuzunu bol atmıştım iyi geldi şişim indi 😄
pengumommy esrashnn01 dişlerim zaten çok iyi değil çürümeye meyilli bir dış yapım var hamilelik vs oncesind açıkçası yaptırmak pek istemedim ağrı yapmıştı randevu almistim iptal oldu sonrasında hamile olduğumu öğrendim geçince de bidaha da onemesemedim
esrashnn01 pengumommy şimdi bebek senden besin aldığı için dişlerinin zarar görmesi olasılığı artıyor mutlaka doktora gidip bir muayene ol canım yazık zaten ilaç kullanamıyorsun diş ağrısını çekme