drydnzcftc Slm hanımlar 1 aylık hamileyim lakin tansiyonum sürekli en düşük 14,15 cikiyor sürekli ve geçmeyen baş ağrısı ve baş donmesi mide bulantısı yapıyor bu durumu yaşayan var mı varsa tedavi yöntemi nedir tskler 🙏🏻
suzan1234 Benimde 10-11 haftalarda başladı yükselme alfamet kullanmaya başladım günde 2 taneyle başladım şu an 6 tane kullanıyorum bide kan sulandırıcı verdiler dahiliye doktoruna gitmen gerekiyor