Hly_ygt Kızçeler günaydın 🌸 ovitrellenin 13. günü aşılamanın da 12. günü kaset test yaptım bebe time marka nöbetçi eczane de başka marka yoktu maalesef gönül isterdi awox yapmak ama 😁 bu arada canlısı daha belirgin ama resimde pek çıkmadı
Hly_ygt Miracle_1 kuzum evet silik ama bebe time de yalancı pozitif konusunda baya meşhurmuş ben aldıktan sonra öğrendim artık en kesini kan vermek galiba bekle bekle bıktım belirsizlik en zoruu
Miracle_1 Hly_ygt yarın mı kan vereceksin garanti olsun tabi bir iki gün daha bekle bakalım istersen iyice varsa artmış olur değerin
Hly_ygt Miracle_1 doktor 15. Gün demişti aslında yani çarşambaya denk geliyor çarşamba veririm sanırım
Miracle_1 Hly_ygt bende canım bir ay ara verip artık özel e de gitmeyi düşünmüyorum hayırlısı burdan da uzaklaşacam biraz inşallah senin pozitiftir
Hly_ygt Miracle_1 benimde negatifse bende uygulamayı sileceğim artık çünkü yüklü oldukça bir elim giriyor okumak istiyorum. Amin canım inşallah pozitiftir ama hiç hissim yok