Selamlar bende burda doğum hikayelerini okuyordum şimdi anlatma sırası bana geldi😊
Benim ikinci vajinal doğumum ikisi arasında bazı farklılıklar oldu o yüzden her doğum kendine özel..
37+3 te geçen hafta cuma günü kontrole gittim ultrasonda her şey yolundaydı Nst bakıldı ritmik sancılarım çıktı hastaneden çıkıp yemek yemeğe gitmeyi planlarken doktorum seni gönderemem ikinci doğum hızlı ilerler riskli olur dedi ve şok oldum hiç beklemiyorum elim ayağım titremeye başladı açıklık kontrolü yapıldı ve 3 cm dedi bi şok da bu oldu çünkü ben bebeğimin hareketlerini hissediyordum biraz acıtıyordu ama sancı olduğunu düşünmedim hemen yatış verildi hazırlıksız olduğumuz için eşim eşyalarımızı almaya gitti aklık büyük kızım da kaldı tabiki çünkü karnım acıktı demişti 🥹 sonra saat 17:00 den sonra sancıları hissetmeye başladım düzensizdi ama vardı suni sancı almadım 23:25 de suyum geldi 6 cm oldu açıklık ve çok uzun sürmedi şiddetli sancılar başladı saat 01:20 de kızımı kucağıma verdiler çok güzeldi 😍🥹 sakin kalıp sancıları yönetmeye çalışırsak her şey daha kolay oluyor benim ikinci olmasına rağmen panik yapmıştım sonra ebenin doktorumun sayesinde sakinleşip bebeğime odaklandım ıkınmayı başarınca ikinci sancı da doğdu zaten. Benim hikayemde böyle Rabbim herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah