vusvus benim tamamen rahim ağzını kapatmıştı ve yoğun bir kanamam oldu adet kanaması gibi 13. Haftalardaydı, ilaç kullandım 10 gün boyunca hep yattım bir tuvalet için kalktım sonra iş hayatıma bile geri döndüm 20. Haftalarda yukarıya çıktı Bebek büyüyüp haraket ettikçe oda yukarıya çıkıyor, doktor bu durumun doğum şeklimi sadece değiştireceğini söyledi çıkmazsa sezaryen çıkarsa normal olabilir demişti normal doğum yaptım canım 🌸