Kızlar selam daha önce burda tekrar bahsetmiştim. 25. Haftadan beri düzensiz sancılarım oluyordu. Son 3 gündür tek taraflı kasık ağrım oldu. Doktora gittiğimde sancılarım düzensiz ama sıktı. 1 gece yatış yapıldı sancıların kesilmesi için nidicard ve endol uygulandı. Progestan ve adalatta kullanıyordum zaten. Ama akşamına sancılarım devam ettiği için ciğer geliştirici iğne yapıldı 2 doz 12 saat sonra 2 doz daha yapıldı. Taburcu oldum doktorum bol su, ayağa kalkmamamı ve düzenli beslenmemi önerdi. Eve geldim ama korkuyorum daha 28+3teyim rahim ağzı uzunluğum 26 mm. Hemen doğum başlar mı kasılmalar hızlı ilerler mi? Bunları düşünmekten 3 gündür sadece 6-7 saat uyudum. Böyle bir şey yaşayanlar var mı aranızda iyi şeyler duymaya ihtiyacım var. Hala kasık ağrım devam ediyor neredeyse hiç geçmiyor ve ara ara kasılmalarım oluyor