hollyymollyy 7+3 üm daha öncede olmuştu yatarken bi anda sol kasığa aşırı şiddetli ağrı girdi doğrultacak kadar. Fakat 3sn flan sürüyor. Tedirgin olmalı mıyım, normal mi?