kızımda gümüş kapak kullanmıştım sıcaklıkla yapışıyor gümüş kapak iyi gelmişti hiç krem kullanmadan emzirme dönemini atlatmıştım 🤷♀️ emzirme sonrası aşırı acıdığı oluyordu gümüş kapağı kullanıyordum 2 saate bir şey kalmıyordu ama herkeste aynı etki olmuyormuş 🤷♀️ kiminde işe yaramamış o yüzden kesinlikle öneririm diyemem 🙏