Kaz tüyü işte yastıklar qaliba, ona daha çok alerjim var. Başka yastık yok burda. Kiyafetleri katlayıp koyuyorum başımın altına (( 3 cü hamileliğim, o birilerde hiç böyle bişey olmadı. Şimdi çok hassaslaştım. Çok kötü qrip virüsü yayıllb bizim ülkede, ben de tutdum, aralıktan beri kötü durumdayım. Sistem, iyne vurdular, biraz düzelmişdim, 1 haftadır çok kötüyüm yine, ben qrip saniyordum, alerjiymiş. Gözüm de kaşınıyo sulanıyo