İsyan etmiyim diyorum ama çok yoruldum sürekli bir ağrı sızı hadi tamam olucak diyorum ama ne enfeksiyonu bitti ne mantarı ne huzursuz ayak sendromu ne kaşıntısı şimdide kramplar eklendi 2 çocuk doğurdum hiç böylesini yaşamadım resmen zevk almıyorum hamileliğimden sabah ezanlarina kadar kasiniyorum tepiniyorum yeterse yeter 😭