Kızlar iyi geceler, 23 haftalık hamileyim 3 gündür çok hastayım şiddetli öksürük var geceleri hiçbir şekilde uyutmuyor. Bugün acile gittim sadece serum takıldı ve parol yazdı onun dışında doğal yollara geçirmelisin öksürüğü dedi. Ne yaptıysam hiçbir şey kesmedi. Başka ne yapabilirim??