smyrkc Ben ilk doğumda kovid olmuştum 2022de, anestezi uzmanı beni o şekilde almadı, iyileşsin öyle alalım demiş. Ama erteledikleri tarihi beklerken kanamam oldu nişan geldi, normal doğum başlayacaktı. Hastaneye gittim. O gün en son beni ameliyathaneye alıp sonra dezenfekte ettiler. Çok şükür bi sorun da olmadı. Tedbiren bekleyelim demişti anestezi doktoru, benim de şikayetim yoktu iyileşeyim diye bekledim ama bebek 40+6da, yani tahmini doğum tarihinde gelmek istedi 😊