Selam arkadaşlar pazartesi 10 haftalık olacağız ama şu iki gündür ölüyorum geçecek dedikçe daha da kötüye gidiyorum normal hayat nasıldı unuttum gecem gündüzüm belli değil. Her yediğimi kusuyorum yemesem midem ağrıyor artık ne yapacağımı şaşırdım. Doktor prilam vermişti onu da içtiğim gibi kusuyorum. Benim gibi olan bacılarım sizler neler yapıyorsunuz bu süreç ne zaman geçecek sizce :((((