Ygmr- Arkadaşlar normalde olmayan tüyü bu gebelikte çıkardım 34. Haftaya girdik ama kıllı kıllı oldum sezaryen olacağım alsam mı almasam mı bazıları dokunma dökülecek diyor doğru mu
baynd Ygmr- evet evet elleme benimde ilk bebişte öyle oldu şimdi de biraz var ama ilki kadar çok değil hepsi döküldü bence elleme
3kedili2bebekli Ygmr- hepsi ne kadar tuy ciktiysa dökülecek benim boynumda vs de çok çıkmıştı doktorum dokunma alma sakin dedi öyle yaptım 3. Ayda hepsi döküldü
BlackFish2113 Ygmr- ay ben de almayı çok istiyorum ama alma dediler diye almıyorum. Doktor da çevrem de alma dedi İnşallah doğumdan sonra giderler
Havin49_ Ygmr- bence elleme benim sezeryanım 3. Günü en fazla 40 a kadar dökülür oğlumda da kılandı ama doğumdan sonra 40 ıma kadar döküldü
Strongirl_ Ygmr- bende de oluştu gebelikte. Doğum yaptım bugün 4. Günü dökülmeye başladı. Sakın alma aldıktan sonra düzenli çıkmaya başlar. Sürekli almak zorunda kalırsın. Hiç alma.
Ayca517 Ygmr- benm bu ikinci gebeligim gobegimde ve goguslerimin ustunde malesef killanma oldu ama sonrasinda dokulme falan olmadi lazer yaptirdim fakat simdi ikinci gebelikte tekrar cok olmasa da ciktilar