seymu bence gerekli ben Bebebao kullandım gayet memnunum doğumdan önce almamıştım ama doğumdan birkaç gün sonra göğsüm o kadar doldu ki bebek de küçük tamamını çekemiyor e elektriklinin de başında beklenmiyor o dönem takıyordum o sağım yapıyordu ben bebeğim ile ilgileniyordum o dönem sağdığım sütler de işe başladığımda çok uzun süre götürmüştü beni sonrasında da bir sene her gün aynı makina ile sağım yaptım ben işteyken bebeğim içsin diye bence alınmalı