melisaaydilek Kızlar reglim 6 ocak da bitti 7-15 ocak arası bu tarihler de dahil ilişki oldu çok sabırsızım biraz dün sabah erken gebelik testi yaptım negatif sonraki reglim de 28 ocak yine tarihe yakın denemeli miyim testi
AslanEge melisaaydilek reglin 28 ocaksa yumurtlama 14 ocaktı daha bismillah kız döllenme yeni olmuştur daha tutunacak sonra hormonların uyarılacak önce kanda görülecek sonra idrara çıkacak en az 1 hafta daha bekle hayırlısı olsun inşallah güzel sonuçlar alırsın 💕
atesvesu melisaaydilek canım gününü bekle derim benim 3 gün adet gecikmesinde her gün yaptım çıkmadı 4.gunu yaptım silik çizgiyi gördüm şuan 25+5 haftalık hamileyim Rabbim sana ve tüm isteyenlere de nasip etsin inşallah senin de vardır 💐☺️
duygunisa Daha çok erken test yapmışsın benimde 26 Ocak olcak biraz sabretmelisin stres yapma akışına bırak canım
duygunisa melisaaydilek çok haklısın canım ilk bebeğin mı olcak bende kızımda böyleydim ama böyle sürekli düşünmek stres yapar ve hamile kalmanı zorlaştırır normal hayatına devam et Rabbim en kısa zamanda güzel haberlerle hanemizi şenlendirsin sevinçten gözyaşları dökelim inşAllah 🤲
sepselin melisaaydilek valla o kadar iyi anlıyorum ki seni ben de perşembe günü yaptım silik çizgiyi gördüm pazartesi bi daha yapıcam yarın gözümde büyüyor😂😂😂
melisaaydilek AslanEge çok teşekkür ederim umarım dediğiniz gibi olmuştur çok umutluydum bu aydan 🥺🤲🏼
melisaaydilek ahueren günler geçmiyor her gün belki diye test yapmak geliyor içimden ama negatifi görünce erken olduğunu bildiğim halde boşluğa düşüyorum
ahueren sepselin silik cıktıysa net hamilesin ama cok yeni daha hiçnuprasma git kan ver özelde yarım saate sonuç cıkıyor
melisaaydilek atesvesu böyle gördükçe çok umutla doluyorum İnşallah vardır sabırsızlıkla bekliyorum o günü 🥹 seninde hayırlı olsun sağ salim kucağına al İnşallah🥹🤲🏼❤️
atesvesu melisaaydilek amin canım çok teşekkür ederim darısı sana inşallah hergun test yapma gününü bekle kendini psikolojik baskıya sokma
Buseea0279 melisaaydilek erken olmuş canım test için biraz daha bekle bende heyecanlanıyorum böyle ama negatif oluyor