sudeli4 mommyyysd ay atahannnn anlamıda numerelojisi de çok güzel . İlk oğlum çağan şu anki gebelik erkek olsaydı net Atahandı ama kızmış isim bulamıyoruz ck güzel bi isim ya çok çok çok 😍😂❤️
mommyyysd kahvesever__ crnk94 berna888_ teşekkürler kızlar yorumlarınız için iki isme takıldık 😂 birimiz doğu han birimiz ata han istiyor
crnk94 mommyyysd bizim cinsiyetimiz belli değil fakat başından beri seçeneklerimiz arasında Atahan ismi. Hem Atamızın içimizdeki sonsuz sevgisine ithafen hem de Türkçe kökenli oluşundan ötürü aşırı içimize sinen bir isim 🥰
burcuo mommyyysd Doğu Han iki isim gibi, söylemesi zor geldi bana. İki isim gibi verip birini kullanacaksanız bilemem ama Atahan söylemesi daha kolay ve daha hoş buldum ☺️şahsen Atahan’ı seçerdim