Zeyno321 beyazakgl benim idrar yolu enfeksiyonu şüphesiyle idrar aldi ve alttan muayne etti mantar enfeksiyonu olduğunu soyledi
defnesenaa Aynı sorun bende de var 3 gün üst üste Trivag fitil kullandım bitti hala akıntı geçmedi neden böyle oldu bilgisi olan var mı