aysemine25 NeverTooLate orda bi son adet tarihini soran test var bide hamile kaldığın ayı soran son adet Ocak ama bana kalsa Şubat hamile kalma Ocak yazınca Kız diğer teste Şubat yazınca erkek cıkıyo
NeverTooLate aysemine25 ben direk çin takvimine görselden baktım canım hamile kaldığım ay ile yaşın kesiştiği noktaya baktım kız
NeverTooLate aysemine25 aslında net yumurtlama gününüzü biliyorsanız o gün tutma olasılığına göre de Ocak ya da Şubat diyebilirsiniz
Meriipella1 @Nergis1903 bildiğim bütün takvimleri denedim hepsinde kız çıktı cinsiyet için bu ayın sonunda gidicem inşallah göstericek bu sefer ☺️