seyda2702 Glsn1 onun ismini çok duymadım zaten ben Betül hanıma gitmeyi düşünüyorum teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için
seyda2702 annesioo bende merak ettim yorumlarda memnunlar ben Betül hanım diye düşünüyorum ama bakalım nasip
annesioo seyda2702 yani yorumlarda da iyi bi kez muayene de oldum ordada çok iyiydi, arkadaşım onda doğum yaptı oda memnundu o yüzden bende merak ettim