Hanımlar dünde yazmıştım şimdi net şekilde yazayım
Merhaba anneler aklımı karma karışık eden bir durum var yardımınıza ve fikirlerinize ihtiyacım var ben net şekilde anlatacağım
5 Ocak ilk ( özel günün başlangıcı)
Net bir hafta sürdü yoğun adetti yani neyse bir hafta sürdü sonra ardı kesilmeden lekenme şeklinde devam etti dün gece dayanamayıp test yaptım erken gebelik testi ilk 5 dk hemen çıktı üstüne mi görme yaşadım başka neye yorumlanır bilemedim acilden kan verdim 88 çıktı doktor düşük de olabilir yükselede bilir dedi gebelik söz konusu ama emin konuşamam zaten kanaman da varmış dedi pzt polikliniğe git dedi randevu aldım