_Mother_ benimde 6 yas kiz 5 yasa girmek uzere olan oglum var. Ben istiyorum ama kocam istemiyor 3.cuyu. Ben tek cocuk olarak buyudum. Kocamda oyle. Kabalik bi ailede degiliz. Hep bi kardesim olsun istedim ama olmadi. Belkide ondan baskin geliyor 3.cocuk istegi banada. Bazende diyorum kizim bu sene ilkokul 1 olucak , oglan anasinifi kafan rahat ne gerek var duzen bozmaya diyorum. Bebek goruncede 1 tane dahami olsa diyorum. Zor bi karar acikkcasi. Cocuklarla arasi acilmasinda istiyorum ama kismet. Bakalim nolur bilemem 😄