Esra_65 Sürekli uzanmış vaziyetteyim lavobo dışında ayağa kalkmiyorum kanama düne göre durdu çok şükür
orhismommmmmm Esra_65 asko bende 12. Haftada yaşadım ama beni direk ıkı gün yatış verdiler bıyle baya bi pet doldu progestan hala kullanıyorum bask bi hastaneye git
Esra_65 Yeni hamileyken bulantı çok yaşıyordum gittim tahlil verdim susuz kalmışsın dedi yatış verdi dün o kadar kan gelmesine rağmen vermemesi beni çok şaşırttı başka bir hastaneye randevu aldım gideceğim