bhrbrt Kızlar Malatya’da özel devlet farketmeksizin doktor öneriniz var mı bir kaç doktora göründüm ama memnun kalamadım ya :(
hep_acemi_anne bhrbrt bende doktor arıyorum şuan. İlk dogumda hayat hastanesi Sevgi demirhan’a gittim, eğer özele gideceksiniz tavsiye ederim şuan park hospital Hastanesi’nde. Bende bu sefer devlette bakayim dedim, bulamazsam ona gidicem yine
sevlbgtn bhrbrt hangi doktorlardan memnun kalmadınız acaba Çiğdem aslana gidiyorum Battalgazi hastanesi gayet memnunum birde Ahmet hocaya görünmüştüm ondanda memnun kaldım
edaasann bhrbrt hayat hastanesinde irfan hoca var irfan özer çok ilgili ve bilgili bir hoca memnun kalırsınız
gzmaktss Ben devlet hastanesinde serdar büğürü ye gidiyorum ikinci gebeliğim olduğu için çok memnunum. Özel hastaneye de cinsiyeti öğrenmek için gitmiştim 🙈divan hastanesinde Mehmet Murat Altındağ. Gerçekten çok ilgili ve iyi bi doktor her ikiside
bhrbrt sevlbgtn zercan kalı özel olmasına rağmen memnun kalamadım ilgi alaka sıfır. eğitim araştırmadaki Özlem gül, ceyla Ceyhan, Ünver pehlivan bunlarda maalesef ki öyleydi :(bi Nesibe zeybeli çelikten memnun kalmıştım oda doğum iznine ayrıldı sevlbgtn
sevlbgtn bhrbrt Özlem hocaya bir kere gittim 32 de oldukça ilgili geldi bana tüm testleri yaptı ve kontrol etti
biana 2024 Haziran ayında doğum yaptım Park hospital sevgi demirhana gittim çokta memnun kaldım şimdi tekrar hamileyim ve şuan devlet takipliyim ceyla ceyhana gidiyorum çokta memnunum özeller malum artık çok pahalı
hep_acemi_anne biana bu takipli dediğiniz ne oluyor, ben devlette geçen sefer başka doktora gittim şimdi başka doktora, buna devam etmek istiyorum. Hep buna devam edersem mi takipli olurum 😂
ygmur13 Merhabalar Hayat Hastanesinde İrfan hocayı ben de kesinlikle öneriyorum hem ilgisi hem de bilgisiyle tüm sorularına cevap bulabilirsin ben hem gebelik öncesi hem de gebelik dönemimde İrfan hocayla devam ediyorum🙏🏻🙏🏻 @bhrbrt @_nurt
kubra400_ Park hastanesinden tarık hoca gayet rahat sakin herşeyi anlatarak tam yapıyor eğitim arastırmadan da halil ibrahim hocaya gidiyorum eski doktorlardan gayet ilgili en azından sorduğun sorulara cevap veriyor .
nil9298 hep_acemi_anne sanırım devlet takipli oluyorsunuz doktorun çok bi önemi olmuyor doğum anında hastanede hangi doktor nöbetçiyse o doğumunuza giriyor o yüzden hepsini deneyimleyip en iyi iletişim kurduğunuz doktoru seçip hep ondan randevu alabilirsiniz ben öyle yapıyorum ama özelde hep aynı doktora gidiyorum🌸
Admsarzu Hangi hastaneydi hatirlamıyorum özel hastane İsmail evren annemin doktoruydu çok iyi bir doktor keşke türkiyede olsam ona giderdim :)
Fkr23 Üniversite de Rauf Melekoğlu var çok iyi ama çok yoğun randevu alabilirseniz memnun kalırsınız , her muayenesi detaylı ultrason gibi
asiugur44 Malatya eğitim araştırma hastanesinde yapıyordum kontrollerimi diğer gebeliğimde bütün doktorlar çok ilgisiz çok bilgisiz ağrım var diye gitmiştim hiç birşeyin yok deyip eve gönderdiler akşam 25 haftalık çocuğum doğdu turgut Özal tıp merkezinde çok geç müdahale edildiği için doğuma engel olamadılar o bilgisiz doktorlar bişe yok deyip eve göndermeselerdi tabi çocuğum çok erken doğduğu için kaybettim şimdi tekrar hamileyim ve tırgut Özal tıp merkezinde rauf hocaya takipliyim serklajımı da kendisi yaptı
smyye44 asiugur44 merhaba bende aynı durumu yaşadım. Tekrar gebelik düşünüyorum. Bana da bilgi verir misin Rauf bey ve serklaj hakkında
asiugur44 smyye44 gebe kalmadan önce vitaminlerimi tamamladım gebe kaldıktan sonra pr.dr.Ercan Yılmaz’a kontrole gidiyordum tötm 12. haftamda Ercan hoca gebelik geçmişimi de göz önünde bulundurarak serklaj yapılmasını uygun görüp rauf hocaya yönlendirdi rauf hoca da serklajı uygun gördü ve yaptılar şuan rauf hoca nın takibindeyim
smyye44 asiugur44 Bende yarın Ercan hocaya gideceğim. Buarada ne kadar süre arayla gebe kaldın 1. Doğumun nasıl oldu sezeryan mı ? Umarım bebeğini sağlıkla kucağına alırsın