daisymom_99 Rica ederim, Ela’yı öylesine söyledim örnek olsun diye, daha güzel isimler seçilebilir tabii 😊 ben de oğlum da olsa kızım da olsa Deniz koyacağım derdim. Oğluma Deniz dedik ama soyisimle birlikte aynı isimli çok insan var, kız erkek belli olmuyor diye kısa bir ikinci isim olsun, tek isim gibi kullanalım diye düşünerek Deniz Alp vermiştik. Şu an öyle sesleniyoruz. İsmin ikisi de uzun olunca seslenmek zor oluyor genelde biri tercih ediliyor, kullanılmayacaksa yük oluyor gibi geliyor bana 😄 benim de kızım olacak, tek isim seçmeye çalışıyoruz ama bakalım.