3melekannesiyim bende 37+0 haftalık gebeyim
Akşamdan beri üç kere kabizmişim gibi bı baskı , sürekli tuvalet hissi oldu .gidiyorum çok az idrar geliyor. ara ara kasıklarım da ağrı .karında sertleşme var ve bugün akintimda da artış var gibi
.sabahtan beri geçmeyen bel ağrım var.2.gebeligim ilk kızım 39+4 de suni ile doğmuştu .bu durumları yaşadığımı hatırlamıyorum