2bebisannesyim hormonlarınızdan dolayı bu şekilde siniz bunu anlatın isteyerek olmadığını dile getirin .benimde 2,3 gündür ağlama krizlerim var gerekli gereksiz her şeye hem de hıçkıra hıckıra kendimi tutamıyorum ,çocuğum benimle kitap okumadi telefonla oynamak istiyorum dedi diye ağladım küstüm ona daha 4 yaşında çok saçma ama hormonlar cidden her hale sokuyor sizi