kavalakurabiyesi Kızlar gebeliğinizde kola içtimiz mi içiyormusunuz ay benim canım çok çekiyor 1-2 yudum alıyorum ama vicdanda yapıyorum .
1kovakizi kavalakurabiyesi valla ben hiç kola aramayan birisiydim ama hamileliğimde içmeye başladım malesef gerçekten içimi ferahlatıyor iyi geliyor😂bebeğim de ben de sağlıklıyız ama içmiyor olmayı isterdim tabi.canın çekiyosa içebilirsin bence arada bi
cansuuusuu kavalakurabiyesi ben içiyorum hamileliğimin başından beri çok şükür bi sıkıntı olmadı bazen bi oturuşta iki bardak içiyorum yemek yanında😂🫣Benim annem bana hamileyken sürekli kola aşermiş kola ekmek yemiş mesela .Canın çekiyorsa iç canım Allahın izniyle bir sıkıntı olmaz
crnk94 kavalakurabiyesi normalde de çok içerim çok severim bebeğimi öğrendiğimden beri içmemiştim 10. Haftaya girdik geçen gün artık dayanamayıp 2 bardak kadar içtim şimdi olsa yine içerim of sağlıksız şeyler neden bu kadar güzel 😂
kavalakurabiyesi 1kovakizi 25. Haftaya kadar ağzıma bile sürmedim öncesindede gidip almazdım ortamda olursa falan içerdim ama şimdi resmen canım çekiyor gazlı gazlı arada bi içiyorum 🥹🥹🫠🫠
kavalakurabiyesi cansuuusuu canım benim sağlıcakla gelsin bebişlerimiz valla içiyorum ne diyim canım çok çekiyor ❤️
annekiz6141 kavalakurabiyesi buyuk kizimda herşeyi yedim valla doktor abartmadigin sürece sıkıntı yok diyordu ama ben evde yemek yapamıyordum şimdi ikinci gebelik saldim çayıra mevlam kayira 🤣🤣😄😄😄
beyzzsenturkkk kavalakurabiyesi içmiyor musunuz e bu da abartı değil mi hamilelikten önce ne yiyorsam hala onları yiyorum içiyorum
kavalakurabiyesi beyzzsenturkkk benim şeker sorunun var zaten istesemde içemezdim hamilelik önceside çok aramazdım hamileliğim hep diyet +İnsilünle geçtiği için kola içmek dursun yanından geçenezdim ama artık canım çok çekiyor yarım bardak falan içiyorum .
Es07 Normalde hiç gazlı,şekerli içecek içmem 3 aylık hamileyken içim yanıyordu 4 bardak fanta içmiştim Ay mangal yanıyor içimde hala Sonra bir daha içmedim
melisasak35 kavalakurabiyesi vallaha hamileliğimden önce günde 3 4 bardak içerdim şuan yanından geçemiyorum midemm bulanıyor