Kızlar ben bi hafta önce test yaptım silik çizgi çıktı sonra kan verdim beta 245 çıktı. Sonra doktora gittim ultrasonda baktı çok küçük bi hafta sonra gel keseye bakalım dedi. Ama be çok okuduğum için kaygılarımfan kurtulamıyorum. Bişey oldu mu olacak mı kimyasal gebelik mi dış gebelik mi diye diye kendimi yedim. Bel kaşık ağrılarım göğüs hassasiyetim devam ediyo . Böyle hisseden var mıydı yalnız mıyım