karaxx Merhaba 12+1 haftalık hamileyim inanılmaz zor geçiyor din doktorum vitamin verdi ismi vinalac ama inanılmaz bulantı ve baş dönmesi yaptı bide yan etkileri kısmında hamilelik ve emzirme döneminde kullanmayın diyor napıcam ben
Deletedmom_8793 karaxx takipli doktorunuz ise değiştirebilir ben iki gebelikte de Regenesis Max kullanıyorum gayet memnunum