ulkusblog anladım😃 herkesin düşüncesi farklı tabi erkenden olması da sıkıntı değil aslında yeter ki babalık yapılabilsin veya annelik ama erkekler bizim kadar derin düşünemiyorlar malesef 😃 olmuş artık birşey diyemeyiz sağlıkla büyütün inşallah yeter ki huzurunuz mutluluğunuz sağlığınız yerinde olsun öyle böyle hayat geçiyor gidiyor ☺️🌸