2bebisannesyim 1tucee evlendim 2 ayimda hamile kaldim ama keşke biraz daha geç olsaydı tabi Rabbıme şükürler olsun ki oglum sağlıklı insan biraz evliliğe alışması lazım ya
1tucee 2bebisannesyim kesinlikle öyle ben 1,5 senelik evliyim ilk başta olsun istemedim eşimde öyle 1 sene daha beklemek istiyoruz borcumuz bitsin öyle olsun istiyoruz
gogebakk 1tucee ama bebeğimi kaybettim o hengamede bi de o acıyla sınandım bence de bilinçli olmak lazım bu konularda dikkat ederek benim boşluğuma geldi folik asit içmek lazımdı ben dikkat etmedim
Simayo Bence en az 2 sene… Zaten ilk 1 sene bir şey anlamıyorsun, zaman hızlı geçiyor. O arada evliliğin gidişatına bakılmalı… 2. Sene de keyfini çıkarmalısınız evliliğin. Tatile gidin, gezin, tozun… baş başa yapabilecekleriniz keyfini çıkarın yani.
1tucee Simayo bencede evet ben 2024 evlendim mesela şuan borçu var onu kapatmadan çocuk düşünmüyoruz bakalım
1kelebek1bebek 1tucee Büyük sorumluluk.. Ve çocuktan sonra tüm hayatınız değişiyor, bu bir gerçek. O yüzden kendinizi ne zaman hazır hissederseniz o zaman olmalı bence. Sizin hayatınız, sizin kararınız. Böyle önemli konularda kulağınızı kapatın çevreye. Çocuk olunca da 2.yi soracaklar mesela :) O sorular sorgulamalar asla bitmiyor yani.
1tucee 1kelebek1bebek aynen öyle büyük sorumluluk ama güzel birşeydir bence nolursa olsun çevreyi pek takmam aslında ama bu konuda bazıları erken derken bazıları ne zaman diye soruyor ister istemez kafam karıştı malesef ama takmamayı özen göstereceğim 🌸☺️
duygunisa 1tucee bir tane kızım var 3 yaşında şimdi ikinciyi düşünüyoruz canım sen hiç kimseye aldırış etme çocuk olayı güzel bir şey ama sorumlulukları ağır kendini ne zaman hazır hissediyorsan o zaman karar vermelisin. Ben hamileliğim de olsun doğumdan sonra olsun kimseden destek görmedim kızımı tek başıma büyüttüm Rabbimin yardımıyla çok şükür 🤲
1tucee duygunisa Allah bağışlasın sevindim sizin adınıza. Doğru söylüyosunuz bende öyle düşünüyorum ama sonuçta onlar bakmayacak ben bakıcam eşimle benim düşüncem önemli evet☺️ ama bazılarının söyledikleri ister istemez kafamı karıştırdı, Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
1tucee gogebakk başınız sağ olsun üzüldüm sizin için Allah kimseye yaşatmasın inşallah sizde bir daha yaşamazsınız inşallah 😐
duygunisa 1tucee amin inşAllah canım sana tavsiyem kimseye kulak asma herkes konuşur ama bebek olunca kimse destek olmaz en azından benim çevremde kiler böyleydi en doğru kararı eşin ve sen vereceksiniz hazır olduğunda ben bu sorumluluğu alırım diyorsan hiç bekleme çünkü gerçekten büyük bir sorumluluk ve sabır seni bekliyor annelik sabır işidir ☺️