anneyim01 benimde adetime 3 gün kala yapmıştım böyle çıkmıştı sonra adetimi beklemiştim belki kimyasaldır günüm geldiğinde testi tekrarladım silik olan test daha net çıktı şimdi 10 haftalık oldu :) umarım sizinde vardır sağlıkla kucağınıza alırsınız :) bu arada bende pcosum hemde ağır 8-9 ay adet olmam ilaçlarla olurdum sonra bir süre düzelirdi sonra tekrar bozulurdu