Sevgili öğretmen adayı anneler, gebelikte okul nöbetini 24.haftadan itibaren tutmuyoruz ya dilekçe verip , hafta hesaplaması yaparken mesela tam 24 e girdiğimizde mi başlar Yasal süremiz yoksa 23+1 mi 24. Hafta sayılır, ben 17 deyim henüz izin almadım alanlar nasıl yaptınız şimdiden teşekkür ederim