NigarH Kizlar 4 haftalik hamileyim 2 gundur ne bir shey yiye biliyorun ne ice biliyorum.. cok kotuyum.. midem cok kotu..durmadan bulaniyor ama kusamiyorum. Ne yapiyim iyi gelsin?
Qiztamam_18 NigarH bol yoğurt tüketmeye çalış sonra yeşil elma yemeye özün göster bende öyleydim kusuyordumda yalnız sosis emek yiyordum o sıralar sonra 14 haftadan sonra bitdi inşallah sendede geçecek birazcık sabrlı ol
flover0 NigarH çubuk kraker leblebi yiyebilirsin ve aç kalmamaya çalış acıkmadan birşeyler atıştır ki açken yemek yiyince direk mide bulantısı istifra olur.
kubraaolgen NigarH Maalesef ilk 3 ay çekeceksin ben 10 haftalık gebeyim 5.haftada başladı benimde sadece çubuk kraker sarı leblebi yiyorum yemek yiyemiyorum herşey pis kokuyor
NigarH Qiztamam_18 2 gun ama o kadar halsizimki 3 yashinda oglum var cocukla ilgilenemedim bile((( vicadnim midem her shey bir birine karishmish halde
flover0 NigarH kontrolünüz ne zamansa doktorunuza danışın o size uygun ilacı yazacaktır. Sağlıkla kucağımıza alalım inşAllah🤲🏻
elifoykum Çok zor biliyorum Allah yardımcın olsun inşallah prilam vermişti doktorum bana biraz o rahatlatıyor çubuk kraker ye aç kaldıkça miden kasılır ve bulanır sık sık birşeyler at ağzına
flover0 AuraMomB üç aydan sonra geçti mi bulantınız? Ve 3 aydan sonra istediğinizi yiyebiliyor musunuz ? Cinsiyetiniz nedir birde ? Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🤲🏻
AuraMomB flover0 valla canım ben 14.haftaya kadar ne bir şey yiyebildim ne de doğru düzgün yemek yapabildim evde mide bulantısında. Sonra yavaş yavaş düzeldi 25.haftadayım ara ara mide bulantısı yaşıyorum cinsiyeti erkek 🙏🏻🩵
dmaokn16 Bende 14 haftalık oldum eskisi gibi değil azaldı . Doktorundan ilaç isteyebilirsin çok kesmiyor ama yinede bişeyler yiyebiliyorsun. Tuzlu kraker leblebi galeta yeşil elma yiyebilmiştim bende
NigarH Cok tesekkurler kizlar❤️ cubuk kraker ve elmayi denicem. Oglumda hic boyle olmamisdim. Boyle sheyi ilk defa yasiyorum. Inshallah sag salim kucagimiza alalimda gecer bunlar🙏🏻