Gmzle Kızlar 25 haftalık gebeyim dsilerim çok kötü oldu hamilelikten önce doktora gitmiştim ama sonra hamile oldugumu öğrendim doktor 2. Tremesterden sonra yaptır dedi iyice kötüleşti di eti çekilmem var kanıyor fircalarken ve bazıları ağrıyorda ne iyi gelir ve doktor işleme uyguluyor mu gebelikte
Fatma_furkan1996 Gmzle günlerdir diş ağrısı çekiyorum bende 34 haftalığım ama maalesef hiçbir işlem yapılamıyor kadın doğum doktorum antibiyotik verdi bugün biraz daha iyi gibi en azından sızlaması geçti
Gzde_defne Gmzle canm diş sorunlarında en iyi tedavi zamanı 2.tremester diye biliyorum yani sen şuan o dönemdesin ilk 3 ay ve son 3 ay tehlikeli demişlerdi bize gebe okulunda.yaptıracaksan şuan işlem yaptır tabi doktoruna danışarak.
Gzde_defne Gmzle nasıl işlem yaparlar bilmiyorum önce dişçi ile görüş sonra doktorundan onay al ona göre yaptır derim.bebeğe zararı olacaksa doktorun izin vermez zaten
Es07 Gmzle Gebelikten önce diş kontrolü öneriliyor Ama çok kötüyseniz hekimle görüşseniz daha iyi olur Diş etleri için gargara önerebilir belki
Gmzle Es07 gebelikten önce gitmiştim aslında ama diş eti bölümüne yönlendirmişti o arada hamile oldugumu öğrendim 😆
Fatma_furkan1996 Doktorum bana da gargara yapmamı söyledi parol içiyorum sürekli düşük bir antibiyotik yazdı yeni yeni geçiyor sayılır
dozkaraca Benim de diş etlerim şişti. Paradontax ile fırçala, kanasa da fırçala, sonra listerin ile çalkala ağzını dedi diş hekimi. Hamileyken maalesef hiç bir ilaç veremiyorum dedi