honey2 Kızlar nolur yargılamayın yeni ve ilk olduğu için soruyorum yeni gebeyim folik asit kullanıyorum dilediğim gibi marul ,roka vs ekşi normal salata yiyebilir miyim
burcuo honey2 Ben yedim, hatta canım bi ara roka istiyordu deli gibi. Sezgisel beslenme böyle bir şey aslında, vücut ihtiyacı olan şeyi istiyor. Haftada 6 roka aldığımı biliyorum 😂 3 öğüne bölüp gayet de tükettim.
honey2 Gzde_defne teşekkür ederim çünkü onlar da folik içeriyo fazla olursa zararı olur diye korktum ❤️
Gzde_defne honey2 onlarda o kadar yüksek folikasit yok canm.mide bulantın olana kadar alerjin yoksa tüm sağlıklı sebzelerden beslen bulantın olursa zaten bi süre yiyemiyorsun